Das Fest (Skipping Christmas)

Das Fest (Skipping Christmas)

by John Grisham, Michelle Pyka

NOOK BookGerman-language Edition (eBook - German-language Edition)

$11.99
View All Available Formats & Editions

Available on Compatible NOOK Devices and the free NOOK Apps.
WANT A NOOK?  Explore Now
LEND ME® See Details

Overview

Wie wäre es, Weihnachten einmal ausfallen zu lassen? Ein Dezember ohne Weihnachten? Der Weihnachtsboykott wird für das amerikanische Ehepaar Luther und Nora zu einem regelrechten Spießrutenlauf, verstößt er doch gegen die gesellschaftlichen Konventionen ihrer kleinen Gemeinde. Mit seiner urkomischen Weihnachtskomödie beweist John Gri sham, dass er auch als Humorist unschlagbar ist.

Product Details

ISBN-13: 9783641110383
Publisher: Heyne Verlag
Publication date: 03/18/2013
Sold by: Bookwire
Format: NOOK Book
Pages: 208
File size: 2 MB

About the Author

John Grisham hat 31 Romane, ein Sachbuch, einen Erzählband und sechs Jugendbücher veröffentlicht. Seine Bücher wurden in mehr als 40 Sprachen übersetzt. Er lebt in Virginia.

Hometown:

Oxford, Mississippi, and Albemarle County, Virginia

Date of Birth:

February 8, 1955

Place of Birth:

Jonesboro, Arkansas

Education:

B.S., Mississippi State, 1977; J.D., University of Mississippi, 1981

Customer Reviews

Most Helpful Customer Reviews

See All Customer Reviews